Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Hello Blog World!

Χαίρετε παιδιά.

Είμαι η Βάσια και είμαι 24 ετών (πότε έφτασα 24;). Παρατηρώντας γενικά εδώ και αρκετά χρόνια το χώρο της μόδας και των trends, ανακάλυψα πως στην Ελλάδα δεν έχουμε θίξει το θέμα plus size fashion και πάρα πολύ. Έτσι λοιπόν, όντας plus size girl, μου δημιουργήθηκε η επιθυμία να κάνω ένα blog, ίσως και κάποια videos για να μοιραστώ μαζί σας και να μοιραστείτε μαζί μου tips που αφορούν την plus size μόδα.

Παρακολουθώ αρκετές ελληνίδες blogger και youtuber, είναι κάτι που μου αρέσει και μπορώ να πω πως το αγαπώ πολύ. Γι αυτό λοιπόν πιστεύω οτι θα είμαι συνεπής στις αναρτήσεις μου και up to date στα beauty και fashion θέματα.

Με τη βοήθεια σας όμως και δημιουργώντας μια ενεργή κοινότητα, συμμετέχοντας με ιδέες και απόψεις πιστεύω θα δοθεί επιτέλους μια λύση σε κοπέλες που, όπως και γω πριν από χρόνια, απογοητεύονται με τις βόλτες στα μαγαζιά και θεωρούν ότι ευθύνονται εκείνες για το ότι σωματότυπος τους δεν "ταιριάζει" στα προβαλλόμενα πρότυπα ομορφιάς και μόδας .

Αυτά τα λίγα είχα να πω για αρχή.


Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου